VIII. editace

Ve 3D jsou možné i další úpravy těles, než jen pouhé "sjednoť", "odečti" a "vytvoř průnik". Jdou používat také v podstatě stejné příkazy jako ve 2D ke zkosení či zaoblení hran, rozříznutí tělesa rovinou, či smazání konkrétní plochy na tělese. Dále pak fungují příkazy pro kopírování a přesouvání objektů a třeba i zrcadlení a umísťování do tzv. polí (tedy oblastí s pravidelně se opakujícími prvky).

Drátový model

Je pochopitelné, že když něco vytváříte, tak se můžete spléct a potřebujete nějaký prvek vašeho objektu opravit, pak je nejsnazší použít funkce "krok zpět" kterou většinou všechny programy nabízejí. Má to ale jeden háček, protože ne ve všech situacích a u všech úkonú to jde. Proto dobře radím, před nějakým závažným krokem si raději pořiďte záložní kopii vašeho pracovního souboru v takovém stavu, než jste se pustili do Vaší odvážné úpravy.